Posledné recenzie (4)
Kigeki (2002)
Takovéhle pohádky já ráda (pohádka=jednoduchý příběh, který pochopí i malé dítě). Kresba, na kterou se mi hezky kouká, příjemně nadabovaná japonština, která se mi moc hezky poslouchá, romantická-melodramatická-teatrální? - nevím jak už bych se jinak vyjádřila - atmosféra, tvořená "barevností" a hudbou, je něco, co se mi líbí, přestože to může urážet něčí vkus.
Ulica (2005) (seriál)
V porovnání s Pojišťovnou štěstí a Ordinací (od obojího sem viděla tak do 5 dílů) tomu aspoň tu jednu hvězdičku dát musím, přinejmenším mě to tolik nerozčiluje jako zmíněné seriály.
Utrhnutý z reťaze (2005)
Sympatičtí hlavní hrdinové (mno, asi mám slabost pro mladé asiaty) a, pokud to mohu posoudit, originální námět, který mě oslovil a rozhodně jsem byla zvědavá co z toho bude. Ovšem jak se odkrývá Dannyho minulost, zdá se mi už poněkud ohraná a "černobílá", tedy spíš moc černá. Prostě jsem čekala, že cosi kladného mezi Dannym a jeho "strýčkem" bude. Takže konec, ač pratřičně dramatický, jsem až tak moc neprožívala. Určitě to ale promarněný čas nebyl, už kvůli těm efektním bojovým scénám :-)