Recenzie (49)
Star Trek IV: Cesta domů (1986)
Pravě kvůli velrybám dávám menší hodnocení nwm to se spíš mělo dát do jedné epizody než do filmu. Ale Spock byl vybornej :-)
Sherlock Holmes (2009)
no umpřímě usnul jsem utoho vkině..a to se nemá..:-/
Smallville - Absolute Justice (2010) (epizóda)
Jenom dvoj epizoda, která dá spousty nových informací ale je totálně k.....
Hviezdna brána (1997) (seriál)
Pro mě seriál na kterým jsem vyrůstal, prvních šest sezon bylo uchvacujíci ale postup už to upadalo už třeba odchodem Richarda Dean Andersona...vytratil se humor nadsázka ..
Piráti z Karibiku: Prekliatie Čiernej perly (2003)
Pro mě jeden z nejlepších filmů z Johnny Deppem.
Šialený Max a Dóm hromu (1985)
Ikdyž už to není taková řežba jako v Bojovníku silnic tak se mi líbilo postapo. vize světa.
Ong-Bak 2 (2005)
Za bojový scény, který jsou fakt maso.
Zbesilá jazda (2004)
Taková když to řeknu nenápadná odechovka...nic extra
Vrana (1994)
Chtěl sem něco ponurýho a taky se mi to dostalo.
Velký šéf (1971)
Jelikož sem fanda bojových scén...