Obľúbené seriály (10)
Tretia hliadka (1999)
Dr. House (2004)
Homeland - Zradca (2011)
Perníkový tatko (2008)
Bratstvo neohrozených (2001)
M.A.S.H. (1972)
Mestečko Twin Peaks (1990)
Zločin (2011)
1. série 90%, 2. série 100% V zajímavostech jsem se dočet, že po dvou řadách byl seriál zrušen a pak znovu obnoven. Proto mám strach si 3. řadu pustit. Pokud by to ukončili po dvou řadách, určitě bych na tento seriál vzpomínal jako na výjimečný!
Californication - Orgie v Kalifornii (2007)
Tak tenhle seriál se toho nebojí! V první epizodě orální sex od jeptišky!? Rozhodně sledovat! :-)
Dexter (2006)
Forever Alone!