Recenzie (175)
Ako sa vyrábal Jurský park (1995)
Skvělý dokument !
Malá morská víla (1989)
Ale jo, když mi bylo 6 šlo to (ale teď už bych se na to nepodíval)
Tarzan (1999)
Co dodat... Asi jen to, že když jsem byl malý, animáky jsem opravdu žral.
Lady a Tramp (1955)
Staré animáky od Disneyho jsou podle mne daleko lepší, než teď ty nové. Tady ten film to dokazuje.
Snehulienka a sedem trpaslíkov (1937)
Když jsem byl malý, tak jsem se na tohle díval pořád do kola. ( trpaslíkům jsem říkal - KIKIKIKI, Sněhurce - UHUTA a jablku jsem říkal APOK :-)
Malý medvedík (1995) (seriál)
2* z milosti
Medvedie srdce (2003)
Hezký, zábavný, rodinný animák... ( ale viděl jsem i hezčí animované filmy, a s úvahou dávám 3* )
Country Bears (2002)
Jak múže mít tento film hodnocení 21% ?! Opravdu nechápu, protože toto byla opravdu sra..a !
Pirát divoký Jack (1998) (seriál)
Když jsem byl velmi malý, stával jsem každý den v 5:00 abych tento úchvatý animovaný seriál mohl vidět, a byl jsem moc nerad, když jsem televizi zapnul například v 5:03 :-)
Dračí Jake (2005) (seriál)
Opravdu nechápu, že Jetix se rozhodl tento děs vysílat !