Recenzie (63)
Posedlé tancem (2006)
Puberťačky posedlé sexem, jak "originální". Jednu hvězdičku dávám za finální taneční výstup.
Červený drak (2002)
Spojení Hopkinse a Edwarda Nortona... Ještě teď mi běhá mráz po zádech.
Takmer dokonalý zločin (2000)
Na první pohled se scénář může zdát okoukaný a laciný. A přitom jde o film plný napětí, občas nechybí ani horrorové scény v čele s úžasnou Blanchett. Jediné, co bych vytkla je že konec je trochu předvídatelný. Jinak jsem se ani chvíli nenudila.
Kocka (1997)
Z filmu sálala energie a napětí. Konečně nějaký film, který nenavazuje na ostatní a má originální námět. Bravo !
Phineas a Ferb (2007) (seriál)
A proč ne? Je to jeden z nejlepších animovaných seriálů, a zřejmě nejlepší seriál, co když Jetix vysílal.Je to nápadité a vtipné, prostě originální .. A kdo by si nezamiloval agenta Perryho :))
Upír Nosferatu (1922)
Tenhle film jsem si představovala trochu jinak a asi od něj čekala víc. Nějak mi ani neseděla ta hudba, která po celou dobu hrála a někdy zněla spíš jako nějaký novodobější hardcore. Samozřejmě nemůžu popřít, že je to filmová klasika a její význam je veliký, takže tomu nemůžu dát nic jiného než 4*.
Requiem za sen (2000)
"Čeká Vás ta největší deprese".. Musím uznat, že to je jedna velká pravda. Tenhle děsivý pocit jsem ještě u konce žádného filmu neměla. Na to, jak se snímek rozvíjel docela nevinně, měl s každou přibývající minutou nebezpečnější spád. A skvěle sestříhané scény k tomu jen přidaly. Každopádně mě Marlon Wayans přesvědčil, že není jen blbej hulič z filmu jako Scary Movie a dalších primitivních filmů. Tenhle film vyrazil dech, jako kdyby do mě narazil náklaďák..
Stratené v preklade (2003)
City a pocity jsou složitá věc. A když se spojí tenhle geniální scénář, úžásný Bill Murray, půvabná Scarlett Johansson, Japonsko, vlastně i whiskey a skvělá hudba, vznikne z toho něco tak výjimečného a přitom i nepopsatelného, i když zezačátku jsem si myslela, jako mnoho ostatních lidí, že půjde o nějaký "remix". Každý chceme být nalezen...
Líbáš jako Bůh (2009)
Ale jo, celkem by to šlo. Někdy se to až moc táhlo a objevovaly se tam hlášky z dřívějších filmů od Poledňákové, což e dalo čekat. I tak jsem se docela nasmála. Prostě taková pohodová komedie, která dá zavděk spíše střední věkové kategorii.
Nevyhrožuj (1996)
Nechápu, co je na to vtipného, ten humormi příjde vážně tragický a primitivní. Klasická ukázka filmu, kde se režisér snaží trumfnout počet "vtipných" scén za minutu. Chápu, že je to parodie, ale co je moc, to je moc a přece jen někdy méně znamená více.