Recenzie (84)
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
Harry patří k mým nejoblíbenějším filmům,napjatá atmosféra sklíčené údalosti je to část fantastického finále těším se na druhý díl.
Shrek Tretí (2007)
Bohužel s dalšími díly upadá i kvalita Shreka. Už mě tolik nepobavil ani nepřekvapil ale pár vtipných hlášek se zde najde proto tři hvězdičky, jednak je to můj oblíbenec a jednak jsou i horší.
Resident Evil: Afterlife (2010)
Jak může někdo tak strašně zkazit tuto ságu? Jednička super.Dvojka ušla. Trojka nemusela být. Ale tohle je katastrofa sice mám rád temnost ale tady je skoro pořád tma a není skoro nic vidět a těch pár akčních scének nenahradí ztracený čas ani zvrácenost týhle šílenosti. Jedna hvězda za Millu mou oblíbenou herečku a její podání. Doufám že timto tato série skončí.
Detská hra 2 (1990)
I dvojka má v sobě určité kouzlo Chucky je prostě dokonalá hračka:) chci ji domu:D
Detská hra (1988)
Krásný film velice moc se mi to líbí Chucky a jeho hra:)
Transformers: Pomsta porazených (2009)
Výborné nemohl to dopadnout lépe! Takové krásné efekty čekal jsem něco ale takhle úžasnou podívanou vážně ne!
Bratstvo neohrozených (2001) (seriál)
Válečné seriály ani filmy to není nic pro mě..
Dobytí severního pólu (2006) (divadelný záznam)
Nejlepší ze všech děl. Tady je sever tady je jih sever a jih, jih a sever :D
Cimrman v říši hudby (2006) (divadelný záznam)
Není to co dřív zatím nejhorší.
Hospoda Na mýtince (1997) (divadelný záznam)
Geniální...