Recenzie (192)
Avengers: Pomstitelia (2012)
Perfektne vygradovaný príbeh s partiou SUPERhrdinov, z ktorých vedie určite zelené nervozné monštrum + hlaškovacia škola Tonyho Starka, ktorí z toho filmu zrobili neskutočný zážitok + geniálna postava Lokiho možno tento film aj dostanú do mojej dlho sa nemeniacej TOPky , veľmi milé prekvapenie, nedá mi tu ešte zmieniť, že tento film obsahoval najzbytočnejšie 3D , aké som kedy videl
Až do smrti (2007)
Perfekný film Van Damma , v ktorom ukazuje že vie aj hrať a nie len kopať filmových protivníkov , ... a prestrelka na konci filmu patrí k mojím obľubeným prestrelkám
Bad Boys 2 (2003)
Nemám slof, ... Skvela dvojka, .. Skvelá akcia, ... Skvely humor, ... Tá naháňačka po dialnici patri k The Best, ... Lepšie ako predošlá čast, ... patri neodmysliteľne k mojím najobľubenejším filmom, ... Tá časť , keď je Lawrence nadrogovaný sa snáď užž lepšie zahrať nedala - BRAVO!! (Marcus Burnett: Posraní Haiťani v posraným pokojíku s posranýma bouchačkama. Do prdele!):-)
Big Lebowski (1998)
John Goodman proste váálil:-) - BRAVO!!
Blade (1998)
Môj najobľubenejší film Snipesa - BRAVO
Blade: Trinity (2004)
Ryan Reynolds ako hlaškovaci boxovaci panačik bol skvely , To mě teda poser!, ... To mě poser na holý záda. ! :D
Blade 2 (2002)
Veľmi podarené pokračovanie skveleho sci - fi hororu so Snipesom v hlavnej úlohe , ... Blade opäť v akcii :-)
Bláznivá strela: Z archívu policajnej jednotky (1988)
Leslie Nielsen je pre mňa KRÁĽ paródií, len škoda že začal byť populárny až v neskoršom veku, film je nadupany skvelými gagmy a hláškami určite patri k najlepším paródiam na svete , ... Kus majú navrch pre mňa Horucé strely , ... ale inak - BRAVO!!
Bohemian Rhapsody (2018)
Neskutočné VELdielo, ... naposledy ma tak dostalo Gran Torino , ... a to su uzz nejake rocky dozadu
Cesta samuraje (2010)
Je priam až nemožné ako sa Geoffrey Rush do takých úloh hodí, škoda pomalšieho tempa 65%