Recenzie (192)
Prvý alebo druhý (2010)
Nebyť skvelého Veľkého Jacka tak pôjdem s hodnotením ešte nižšie
Mesto hriechu (2010)
SaKra!! voči Benovi ako hercovi nemám žiadne výhrady ani nič podobne ale SaKra Ben nahrávaj ďalej take pecky !!, čím ďalej sa z neho stáva stále lepší režisér BRAVO !!
Fotri sú lotri (2010)
No je to sklamanie pravdupovediac , .. tento diel ani nemusel vzniknut ale zase Harvey Keitel tu bol bruutalny :D
Prekliaty ostrov (2010)
Po dalsom prezreti musim svoje hodnotenie zvysit Scorsese je proste PAN Reziser :) - BRAVO !
Čierna labuť (2010)
Neodolatelna Natalie ma velku sancu dokracat si po Oscara :D , ... a za tento uzasny vykon jej to aj prajem - BRAVO!!
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
Celkom podarená cast, ... len ten Harry mi dajako uz liezol na nervy , ... ale Ron nemal chyby :-D
Robin Hood (2010)
Film je v pohode len ten názov mu veľmi nepristane :-)
Expendables: Nezničiteľní (2010)
SLY to dokázal, ... Neutichajúca akcna jazda !! BRAVO !!
Vtedy na Západe (1968)
Ďalšie VEĽdielo Leoneho ale Dobrý Zlý a Škaredý sa mi viac Páčil
Kick-Ass (2010)
Hovadina - ALE paráádna :-)