Recenzie (793)
Diktátor (2012)
scena ve vrtulniku!!!nejlepsi gag za posledni roky!!!prvni film co me konecne s Cohenem sedl!!!konec!!!:)
Ossakhan yeonae (2011)
ze zacatku mi tento film nesedel..hlavne propojeny blaznivych scenek a duchariny..ale nakonec jsem si na to zvykl a nakonec z toho byli prijemne dve hodiny..ale znam lepsi filmy a tento film si uz asi nepustim:)
Iná Zem (2011)
Skoda, ze tento film mel dve roviny vypraveni..pritom nakonec ta normalni mela oproti sci-fi lince vypraveni mnohem zajimavejsi prubeh. Samozrejme, ze bych chtel se dozvědět vse o druhé planete, mel jsem hodne proc..ale i to male soukrome drama dvou lidi mi stacilo a ke konci jsem byl rad, ze se soustředí uz jen skoro na ne:)
Avengers: Pomstitelia (2012)
naprosty hnus a dalsi film ktery me absolutne minul..tahle konverzacka o zelene stvure, nejake plechove kreature a fetisistovi zabalenemu v americke vlajce me fakt neoslovila..sice vim, kdo je kdo a proc dela to co dela..ale nechalo me to absolutne chladnym..koukal jsem to po kouskach tri dny a poslednich dvacet minut jsem nedal..pokud Warrior byl pro me nejvetsi omyl csfd za posledni dobu, tak Avengers jsou omylem jeste vetsim..:(
Prci, prci, prcičky: Stretávka (2012)
posledni dil serie naprosto prekvapil, cekal jsem ze zdejsi vysoke hodnoceni bude hlavne diky sentimentu, ale ty ctyri hvezdy si to rozhodne zaslouzi...velmi vtipne a i vicemene vkusne:)
Prepadovka (2011)
genialni bitky, genialni levelovy scenar a takhle bych mohl pokracovat..obrovske prekvapeni a nejen dustojny nastupce thajske skoly, ale toto dilko ji prevysuje...super jsem ohromen:)
Occupant (2011)
zacatek opravdu doby, ale nakonec z toho vylezl paskvil o kterem vlastne ani nevim co si myslet...poslednich dvacet minut bylo celkem utrpeni:(
Prenasledovaný (2011)
prvni hodina super..ale ten zvrat byl celkem jasny..:(takze nakonec kvuli velkym ambicim hodnotim jako spise zklamani..:(
Kahaani (2012)
nebyt prostredni tretiny, tak je to dokonaly film...skvele vyuzita svatecni Kalkata, spletita zapletka (az moc) a opravdu necekany konec..Vidya Balan...tak te jsem veril jak plac tak smich...:)
Kto prežije - One World (2012) (séria)
hodne velka nuda..bohuzel snad prijde restart me milovane show..jinak to jde do pekel:)