Recenzie (246)
Antikrist (2009)
Keďže nemám rád psychické mučenie takých rozmerov ( hoci som fanúšikom série SAW ) preto iba dávam štyri hviezdy, ale to je môj problém. Išiel som na tento film s tým, že som o ňom nič nepočul, nečítal a nevidel ani čiarku z úkážok, takže pri pozeraní som sa stále viac a viac dostával do deja a výjavy ako hmla v lese, usadeniny na dne vázy s kvetinami. Tie ako by som to nazval intermission ma dostali, mali v sebe to čomu vravím obrazovú genialitu v pohybe. Jeden zo zásadných psychologických filmov tejto doby.
District 9 (2009)
Fantastické ako babkine lokše s kačicou, má to šťavu, má to šialené tempo, kreveťákov som si oblúbil viac ako ľudí a k tomu tá kamera. Je to BOMBA... Tiká, tiká a vybuchne rovno pred vami. Zo zatajeným dychom od prvej minuty až do konca. 100% ani brvou nepohnem...
G-Force: Veľmi zvláštna jednotka (2009)
mám rád škrečky... Mnoho ich už u mňa zahynulo....
Štvrté proroctvo (2009)
film dobrý, Cage pomaly z formy... Scéna z lietadlom po p.č. a záver konečne taký aký si predstavujem pri katastrofických filmoch... Ale viac ako tri hviezdy tomu nedám ani keby tam hrala slečna Megan.
Ružový panter 2 (2009)
Tak toto nie, jednotka bola strašná a dvojka to podčiarkuje... Toto má byť vtipné, Reno ma sklamal, berie čo ponúknu aby mal na nájom... Smutné, nudné, zopár dobrých, ale otreaných hlášok, Steve Martin nie je komik... A nik kto tam hral... Ak si niekto myslí, že napchaním zopár dobrých hercov do úbohého filmu ho zachráni pred krachom tak to je na omyle. Jedno veľké prepadlisko... Jedna hviezda, prečo???
Nehanební bastardi (2009)
Klasický Tarantino s klasickým Pittom... Vinikajúce, bojové scény sa, ale neodohrávajú so samopalom v ruke, ale pri stole v rozhovoroch dlhosiahlych, ktoré má Quentin tak rád a ja som z nich takmer na prášky ( v prípade Death Proof ). Avšak Bastardi ma bavili, Christoph Waltz podal fantastický výkon a Bradov akcent hlavne v záverečnej pasáži mu všetci môžeme iba závidieť. Jeden z najlepších filmov roku... :)
Výnimoční (2009)
Tak toto bolo čo.... Pomaly, ale isto mi už tie americké oblbováky lezú na nervy.... Čo vymyslia na budúce, nebudem ani fantazírovať, oni to už zmrvia aj sami...
Transformers: Pomsta porazených (2009)
No takto, kde začať... Dobre Transformeri do hĺbky nemali ísť bo ide hlavne o poriadnu akčárnu, ohlasovanú hromadu nových robotov som akosi nespozoroval pretože ich tam šúpali v takej rýchlosti, že to bolo skôr únavné ako zábavné. A tí dvaja malý ko-roboti čo tam boli kôly vtipu.... ach. Majkle, čo si to dorobil, tak skvelo sa to v jedničke rozbehlo. Radšej sa mal na celú dvojku vykašlať. Bay a pokračovani.... celé zle... A Shia a Megan mi s tým ich románikom taktiž pekne liezli na nervy. Dvojka stratila všetko čo mala jednička a nepiniesla nič nové... Vôbec.
Hannah Montana - Film (2009)
Velebnosti, du bletj.
Súmrak (2008)
Videl som len ukážky no úúúplne mi stačilo. Toto nie je pre mňa. Toto je bullshit