Recenzie (4 970)
Už zase skáčem cez kaluže (1970)
Rozjezd byl takový pomalejší a ne že by mě to celkově nějak uchvátilo, ale zase se mi líbila historická stylizace a vynikající výkon Vladimíra Dlouhého, který si díky této roli otevřel dveře ke skvělé kariéře. Dohromady tedy žádný zázrak, ale fajn film jo. 70%
Pozor, vizita! (1981)
Podobné věci už dneska nevznikají, takže i když mě film kdovíjak neohromil, pořád ještě se jedná o zážitek, na který se nezapomíná a který patří k takovému tomu obecnému kinematografickému vzdělání. 70%
Drahokam (2019)
Filmy, ve kterých je hlavní hrdina nesympatický kokot, se mi nikdy moc nelíbily. Ke sledování mě přitáhl největší počet fucků, co kdy ve filmu byl, a špatný snímek to určitě není. Subjektivně pro mě ale ani kdovíjak dobrý, objektivní kvality tam však bezesporu jsou. 65%
Zero Charisma (2013)
Hlavní problém je, že ústřední postava má opravdu zero charisma. Dějově bohužel také nic moc, takže to geekovské prostředí tak nějak zapadne. Takové Unicorn City je úplně někde jinde. Škoda, potenciál to mělo. 60%
Gentlemani (2024) (seriál)
Filmoví Gentlemani jsou špička svého oboru, tohle je bohužel jen vývar z fuseklí, který mohl (a měl!) mít ani ne poloviční stopáž. Zpracování je podle očekávání na jedničku, dějově mě to přestalo bavit někde u třetího dílu. 60%
Nemé tajomstvá (2023)
Do úplné spokojenosti mi scházelo vlastně jenom lepší tempo, kdy se daly vystříhat záběry na koníky a ptáčky na nebi, protože jinak se jedná o bezvadně napsanou, zahranou a udělanou (režie a střih) věc. Navíc jednoznačně podporuji eutanázii, takže super, další parádní český film. 90%
Nimona (2023)
Dlouho jsem se tomu kdovíproč vyhýbal a byla to škoda. Na papíře to muselo vypadat hodně divně, ale v reálu to nakonec překvapivě skvěle funguje i v momentech, které mi jinde vadí (homosexualita). Škoda zbytečného úplného závěru, já prostě ty happyendy tolik nemusím. 75%
Bratia (2023)
Padesátkové svinstvo vyobrazeno špičkově, nicméně film jako takový mi přišel o pořádný kus delší, než mohl být. Na české poměry je to pořád ještě nadprůměr, ale subjektivně se to na něj dívá spíš zespoda než shora. 65%
Vládcovia nebies (2024) (seriál)
Přirovnávat to k Bratrstvu nebo i Pacifiku je úplně mimo mísu, tohle je minimálně o stupeň horší. Z války v Evropě totiž nevidíme v podstatě nic (vylodění, Market Garden, Drážďany...), zato se plýtvá časem na Red Tails, kteří jsou čistě do počtu a především do kvocientu (hlavně že jsou na plakátě a v závěrečným medailoncích...). Takže kvalitní seriál to určitě je, ale celkem promrhal svůj potenciál. 75%
Argylle: Tajný agent (2024)
Těm bídným recenzím jsem nevěřil, ale tohle je fakt pořádný průser. Tohle že natočil ten samý Vaughn, který má na kontě geniální Kick-Ass? Bylo to nejenom příliš dlouhé, ale taky nevtipné, s odpudivými efekty, trapné a hloupé. Konec to pohřbil definitivně. 30%