Obľúbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Black Books (2000)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Po posledním dílu prostě musím do světa vykřičet, že jsem ten seriál celou dobu miloval (i když poslední řady byly slabší) a bude mi to moc chybět! It was LEGENDARY!
M.A.S.H. (1972)
Ajťáci (2006)
Hra o trůny (2011)
Hriešnici (2011)
Sherlock (2010)
Community (2009)
Tenhle seriál mě neskutečně dostal, čtyři řady jsem zkouknul za jediný týden.