Recenzie (186)
Zajatci času (2017)
Příjemné sci-fi s hrátkami času. Tento žánr miluju.
Na západní frontě klid (2022)
Původní verze z roku 1979 byla daleko procítěnější. Toto byl obyčejný válečný film.
The Divide (2011)
Vynikající klaustrofobní šílenství.
Nesmrteľný (2015)
Výborny nápad zasazený do sci-fi thrilleru s příjemným happyendem. Rozhodně neurazí, ale ani nepoučí, prostě milá oddychovka.
O 28 týždňov (2007)
Výborná osudově psychedelická hudba podtrhává situaci a charismatický Robert Carlyle stojí za 4 hvězdy.
Muž na úteku (1987)
Kinga mám celého v malíku a Running Man byl rozhodně lepší v knižní podobě. Tohle je taková obyčejná pohádka
Nikdy ma neopusť (2010)
Nesmírně působivé a depresivní drama. Bylo mi až k zalknutí.
Život (2017)
Vynikající sci-fi snímek srovnatelný s Vetřelcem. O to lepší, že konec je apokalyptický. Tentokrát jsem si opravdu štrejchla.
Muž, ktorý spadol na Zem (1976)
Je to zvláštní a zajímavý snímek.
Oni žijú! (1988)
Tak teda Carpenter mě hooodně zklamal. Bohužel velmi nudná sci-fi.