Posledné recenzie (83)
Bod obnovy (2023)
Síce sympatická hlavná ženská postava, ale pôsobilo to na mňa ako zlý vtip, ktorý navyše niekto "špatne" povedal / tzv. pokazil... A ešte mi to pripadalo ako pokus o vykradnutie myšlienky z Altered Carbon , no tomu to žiaľ nesiaha ani po päty. Viem, "bratři" sa snažia, preto chápem toto vysoké hodnotenie. Preto tomu aj dávam druhú hviezdu. Prvú to majú za Andreu. Ináč, hovno som tomu Ondríkovi rozumel. To ma mrzí, keď to ťahá dole ešte aj slovenský herec...
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Skvelé. Veľmi pekné kulisy a virtuálna výprava. Príbeh je tak na 2*, ale všetko ostatné uspokojí. Príjemne sa na to pozerá. Úplne s kľudným svedomím je to na 4*, ale keď vidím tento hejt na Zacka, tak nemôžem dať menej ako full house...
Nech svět světem (2023)
Malo to aj nudné momenty, ale taký ľahký nadpriemer povedal by som. Takže vlastne OK. Niečo medzi 3 a 4*