Recenzie (1 406)
Zelená míľa (1999)
Trochu mne drásal přehršel všudypřítomného citu ... ale zase na druhou stranu příběh to byl pěknej, dojemnej, dobře natočenej a skvěle zahranej ...
Komando nehanebných bastardov (2015)
Válečná banda, no tak banda to je, ale jestli válečná ? ... celé to upachtěné dílko je takové nemastné, neslané, na hrdiny si tu pár chlapíků hraje, přitom stylem boje by už v rakvích leželi ... a to závěrečné sestřelení děla? Trik za 10babek ...
Iron Man (2008)
Kolik komiksů na plátně shořelo, ne tenhle ne, tenhle obstál se vším všudy ...
Titanic (1997)
Co už je to let, kdy jsem byl na premiéře v kině. A nebyl to špatný film, když si v celku vše pamatuji dodnes, i to, jak jsem slečně po boku podával kapesník :o))
Matrix (1999)
Všichni jsme v Matrixu ... a co na to bílé myši?
Trhala fialky dynamitom (1992)
Před revolucí to i přes fakt postihu nebral nikdo řádně vážně, po už se šlo navážno a podle toho to taky vypadá ... neb to vážno smrdí po fialkách a dynamitu ...
Slnko, seno, erotika (1991)
Tudy už cesta nevede ... nebylo co, na co, a komu ... i když tady stále platí, že každé zboží si najde svého kupce.
Slnko, seno, jahody (1983)
Z dnešního pohledu na Troškovu tvorbu, jsou tyto jeho prvotiny skvělá díla ... i přes vadu pokleslejšího humoru to má aspoň nějaký děj, lajnu, šajnu, slepice, králíka, a i když je to vlastně celé fraška, je to starý dobrý Troška ...
Ako utopiť dr. Mráčka alebo Koniec vodníkov v Čechách (1974)
Tohle už asi nikdo nikdy nenatočí ...
Slnko, seno a pár faciek (1989)
Tak sranda tam je, i když jsem si musel krapet snížit laťku humoru ...