Recenzie (550)
Matky rebelky: Šťastné a veselé (2017)
Slabé, ale sem tam i vtipné 😁
Návrat z doby ľadovej (2006)
Opravdu pobavilo :-D
Venom (2018)
Tak takový zbytečně pomalý začátek... Mohli přidat více vtipných rozhovorů Eddieho a Venoma a více akce. Ale jinak jsem spokojená :-)
Bosch (2014) (seriál)
Absolutně dokonalý seriál, který mě donutil přečíst si Connellyho knihy!
Ant-Man a Wasp (2018)
Milý, pohodový snímeček. Žádné terno, ale nemám co vytknout. Mnohem lepší než prní Ant-man. Potitulková scéna mě naštvala a žádná nápověda k dalším Avengers!
Purpurový vrch (2015)
Tomovi Hiddlestonovi to sluší a jeho hraní je uvěřitelné, tak o 1* více. Bylo to dost předvídatelné a moc jsem se nebála.
Komando (1985)
Nejoblíbenější film mého dětství! Nedokážu ani spočítat, kolikrát jsem ho viděla:-)
Deadpool 2 (2018)
Tak první díl byla povinnost. Byla jsem dávno fanoušek komiksového Deadpoola. Líbilo se mi to a tak. Ale dvojka. Tak jako jsem si u Avengers: Infinity wars říkala, "ať to nekončí", tak tady jsem si říkala: "TO JE PROSTĚ PORNOOOOOOOO". Ryan Reynolds je prostě Deadpool! Zatímco mezititulkové scény mě prostě dostaly, přeci jen mě u tohoto filmu něco zklamalo. Ne, nemyslím to, že by Cabel měl být vyšší nebo, že by Domino neměla být černoška, ale to, že chyběla potitulková scéna! :-D Prostě ten film žeru!
7 sestier (2017)
Tak jo, bylo to zajímavé. Nijak extra dojem to ve mě nezanechalo kromě toho konce. SPOILER Když existuje přelidnění, tak zachrání její plod (tak 3 nebo 4 měsíce max, protože na hrdince to není vidět), když umírá???
Ochrancovia (2017)
Retard záporák s debilním plánem, nelogický příběh, chabé CGI, postavy bez osobnosti, vojáci bez uniformy, plytké rozhovory, staré ruské vrtulníky a stíhačky s nejnovější technologií, neustálé opakování, že jde o superhrdiny, superhrdinské pózy... Klasický scénář - na poprvé se to nepovedlo, tak přidáme vylepšení v podobě super obleků a už to jde. Chán se mi libí, ale ty jeho zbraně jsou dost nepraktické. Jak s nimi sedí? :-D