Recenzie (659)
Admirál (2008)
Bohuzial sklamanie. Bojove sceny nedopilovane, trocha citit animaciu a kameraman by tiez zasluzil. Vztah hlavnej dvojice bez chemie a bez sympatii a po reziserskej stranke dost amaterske.
Africké šelmy: Kráľovstvo odvahy (2011)
Nieje od veci z casu na cas dat si nejaky dokument, zvlast tak podareny ako tento. Krasna africka priroda a skvely hudobny doprovod.
Agent v ohrození (2009)
V podstate normalny thriller o mocnych a mocnejsich. Trochu utopeny v zaplave dialogov okoreneny jednou kvalitnou prestrelkou. Bohuzial ani herci nedokazali vytiahnut snimok z priemeru.
A.I. Umelá inteligencia (2001)
Uzasne. To je Spielberg.
Ajťáci (2006) (seriál)
Tytpycky Britsky humor reznuty monty pythonovskymi skecami. Sice je zaradeny do prostredia IT ale to sluzi len ako prostredie a hoci nie vsetky gagy mi prisli vtipne, bavil som sa obstojne.
Akira (1988)
Uzasny celovecerak, ktori je urceny pre sirsie publikum, pricom ostavaju zakony manga anime zachovane. Je uzasne ako sa dokaze pribeh vryt do pamate. Je potreba trosku vnimat viac ako normalne ale odmena sa dostavi. Jeden z kralou spolu s ghost in the shell a dalcimi...
Ako si vycvičiť draka (2010)
Klobuk dole.
Alfa a Omega: Volanie divočiny (2010)
Napriek tomu, ze na par miestach sa alo aj slusne pobavit, celkovo to radim medzi sedy priemer.
Alica v krajine zázrakov (2010)
Na Burtona mi to prislo velmi komorne a stale som mal pocit, ze tomu nieco chyba.
Americká krása (1999)
Zaujimavy film a nebyt par zdlhavych a zbytocnych momentov, mohlo byt hodnotenie lepsie.