Recenzie (659)
Avatar: Posledný vládca vetra (2010)
Nie take hrozne. Vhodne skor pre mladsieho a nenarocnejsieho divaka, ale da sa.
Avengers: Pomstitelia (2012)
V podstate dokonaly blockbuster. Efektna kombinacia akcie, dramy a humoru podporena dokonalyým vizualom. Pomstitelia su kazdy iny a kazdy dostane svoj priestor. Klobuk dole.
Baader Meinhof Komplex (2008)
Precizny a faktograficky takmer dokument z obdobia, ked sme sa v Ceskoslovensku potkynali a sovietske tanky, Izrael systematicky likvidoval Palestincov a USA a nasilne verbovala pre svoj kseft vo Vietname. Zvlast mocne to prezivali mladi nemci uz aj preto ze kazdy mal doma nejakeho fasistu. To co zacalo ako protest proti policajnej brutalite, skoncilo ako seriozny terorizmus. Proste cela historia RAF az po neslavny koniec s unesenym lietadlom. Kto ma taketo snimky rad urcite odporucam.
Babylon A.D. (2008)
Ja som si prisiel na svoje. Ale moze to byt mojim uchylkou na sci - fi zanry.
Baby to chcú tiež... ale poriadne (2001)
V podstate asi najvernejsia nemecka kopia prciciek aj ked s trochu inej perspektivy. Pozriet sa to da a aj za Karoline Herfurth 3*.
Báječná Angelika (1965)
Stale sa to drzi v duchu prvej casti ale dvojka mi prisla slabsia. Po slubnom zaciatku a vrazde chlapca, dej sklzne do slovnych hier a prekombinovanosti.
Bankový kuriér (2008)
Dalsia gangsterka s Britanie. Tradicny styl a snaha o vyrovnanie sa tomu najlepsiemu s anglickej produkcie. Nedosahuje na Top filmy ako Podfuck ci pod. Cez to je to stale skvely film a to ze je to podla skutocnej udalosti mu len prospieva.
Baraka: Odysea Zeme (1992)
Zaujimave obrazky podporene kvalitnym hudobnym doprovodom. Otazka je ci by som sa na to pozrel znova. Predsa len takychto strihovych dokumentov je v poslednej dobe pomerne dost.
Bathory (2008)
Tazko to nejak hodnotit.Vela veci sa nepodarilo. Hlavne scenarista by zasluzil po papuli. Uvodna rozdrobenost a slatanost posobi nudne az chaoticky. Co sa tyka davovych scen tak tie sa hrubo nepodarili. A takychto kotrmelcov sa da najst spusta. Co sa mi pacilo bol zaver aj ked neoriginalny a takisto herci navzdory biednemu scenaru odvadzaju solidny vykon. Takze Juraj, menej je niekedy viac a nabuduce to snad dopadne lepsie.
Batman vs. Red Hood (2010)
V podstate 100% animak so starej noireovej skoly. Par chyb by sa naslo ale kto by ich hladal.