Recenzie (659)
Nové sčítání hlasů (2008) (TV film)
Tazko hodnotit. Situacie okolo volieb su vsade podobne a hoci sa o Bushovej administrative hovoria legendy. Neda sa povedat ze by ma snimok vyraznejsie zaujal. Najma preto, ze mam za sebou fahrenheit od Moora a tiez ze vysledok je vseobecne znamy. Herci podavaju pomerne kvalitne vykony, ale tazko ma donutia k opatovnemu zhliadnutiu.
Juno: Nezrelá na dieťa (2007)
V podstate maly prijemny filmik na depresivne obdobia. Bohuzial pre urcite skupiny medzi ktore patrim aj ja moze byt trocha nudny a nezaujimavy.
Robin Hood (2010)
Porovnat s predoslymi filmami o Robinovi - Naco?, Riesit historicku presnost ? - somarina Ridley je erziser, ktory ako jeden z mala dokaze natocit zaujimavy historicky film. Od akcie cez strih, hudbu, exteriery, obraz , zvuk...Proste maximalny audiovizualny zazitok.
Lietam v tom (2009)
Mne to teda prislo jednoduche , predbidatelne a nudne. Postavy neboli zaujimave a o sympatiach hovorit nemozno vobec. Na jedno pozretie to je tak akurat.
Paprika (2006)
Neskutocne
Máj (2008)
Malebna ikonografia reznuta chytlavou hudbou, krasnou prirodou a skvelym triskom. Klobuk dole.
Líbáš jako Bůh (2009)
Paci sa mi ako sa zhadzuju ceske komedie, pricom staci aby sa natocila drama so socializmu a 20min zabila tym ako si niekto dramaticky zapalujem cigaretu a kritiky su skvele. Svoje publikum si to naslo a o to tu predsa slo.
Nehanební bastardi (2009)
Ach jaj. U Tarantina jeden nikdy nevie. Takze plusy: herci, hudba, prva scena minusy: roztahanost, ukecanost az konverzacna onania bez zjavneho zmyslu a tragicky koniec Nabuduce to skus inac Quentin. Ani viacnasobne pozrenie ma nepresvedcilo.
Earth (2007) (TV film)
Dokonale.
Baraka: Odysea Zeme (1992)
Zaujimave obrazky podporene kvalitnym hudobnym doprovodom. Otazka je ci by som sa na to pozrel znova. Predsa len takychto strihovych dokumentov je v poslednej dobe pomerne dost.