Recenzie (292)
Temné tiene (2012)
I když jsem čekal víc a popravdě řečeno jsem mírně zklamaný, tak i přes to je to koukatelný film s jistým osobním kouzlem (že by Johny?). Od Mistra Burtona jsem tedy čekal víc vzhledem k materiálu (rozuměj hercům) které měl k dispozici. 60%
Iron Sky (2012)
Sice je to pěkná kravina, ale efekty byly velmi pěkné (i když bych dal jen 2*), ale díky jedné hlášce a tomu konci (POZOR SPOILER - krásně byla vyobrazena nátura lidstva) jednu hvězdičku přidám (chtěl sem i dvě, ale 4* už by byly moc a to si tento film u mě opravdu nezasloužil). 30% a dalších 30% za tu hlášku :)
Tajomstvo starej bambitky (2011) (TV film)
Velice příjemná pohádka se spoustou humoru, pěkných písniček a velmi povedeným obsazením.
Rodinka úžasných (2010) (seriál)
Ano, je to o lidech se suoer schopnostmi stejně jako Hrdinové. A ačkoliv to nedosahuje jejich kvalit, není to nejhorší a mrzí mě, že seriál zrušili, neboť se to konečně začalo rozjíždět a zajímalo by mě, jak by se to odvíjelo dál. Příběhově to totiž ze začátku bylo nic moc, ale pak se to začalo rozjíždět, děj rozplétávat a komplikovat dohromady a celkově bych řekl, že to bylo moc dobré.
Planéta pokladov (2002)
Nádherná pohádka, kterou jsem schopen zkouknout kdykoliv (myslím, že jsem jí viděl kdysy 32x za 31 dní). Prostě parádní podívaná a hlavně zábavná podívaná. Pro mě jasných 100%, tahle pohádka se mi líbila.
Sandokan (1976) (seriál)
Pro mě osobně odpočinkový seriál se sympaťákem v hlavní roli, krásnou dámou a chytlavým příběhem. Normálně bych dal 3*, ale za tu nostalgii, kdy sem se jako malej těšil na každej díl a když už jsem to měl na kazetě, tak jsem ji ohrával furt dokola, tu hvězdičku rád přidám.
Skurvená noc (2003)
Skvěle propletené, jinak průměrný film (chybělo mi tam trochu více humoru).
Hagane no renkindžucuši: Milos no seinaru hoši (2011)
O něco slabší než seriál, přesto si to uchovává svou úrověň a taky trochu toho kouzla. Animace opět skvělá, hudba taky, jen tu chybí ten humor, na který jsem si u Eda a Ala zvyknul. Ale to je asi jediná chybka, takže 80%.
Avengers: Pomstitelia (2012)
No teda PÁÁÁÁÁNI!!! Tomu říkám jízda. Paráda. WOW!! Nemám slov. Bylo to super, bylo to hrdinské, bylo to vtipné. Sice jsem po všech těch preferencích co se mi dostalo od toho čekal hodně, ale tohle... No prostě WOW!! Od mistra Whedona se mi dostalo takového hrdinského eposu, že Achiles s Herkulem se můžou jít bodnout. Opravdu kvalitní filmový počin, který ani chvíli nenudí a když už si myslíte, že nabral vážnou formu, tak se objeví Hulk a rozjede to ve velkým stylu (dvě scény ve druhý půlce filmu se pro mě stanou naprosto nezapomenutelnými a zároveň nejvtipnějšími scénami, co sem snad kdy viděl :D). Celkově mi film vyrazil dech - už se nemůžu dočkat dvojky a taky toho, až ho uvidim v původním znění (ne že by byl dabing špatnej - vcelku se poved, ale originál je holt originál). Jasných 100% a doufám, že další Marvelovky budou taky takovej nářez.
Teória veľkého tresku (2007) (seriál)
Super postavy, super scénář, super vtipy, super všechno. Tohle je opravdu skvost mezi sitcomy. Doporučuji v původním znění, dabing se mi zas až tak nelíbí. 100%