Recenzie (465)
Transformers - Temná strana Mesiaca (2011)
Ty efekty a techniku prostě miluju.
X-Men: Prvá trieda (2011)
Wolverine to zabil.
Ip Man 2: Majstrovo víťazstvo (2010)
Dle mého lepší než jednička, více bojů = více zábavy.
Rýchlo a zbesilo 5 (2011)
Pořádná akční nálož...nejlepší scénka boj dvou monster :-)
Norbit (2007)
Příjemná komedie u které se člověk i zasměje, ale hlavně za postavu Rasputie klobouk dolů.
Reč peňazí (1997)
Bez Tuckera podprůměrná komedie ...
Václav (2007)
Hlavní role - Ivan Trojan a to stačí :-)
Vo štvorici po opici 2 (2011)
Minimálně na úrovni jedničky ne-li víc...Bavil jsem se celý film a výkon pana ''Alana'' mě prostě nenechal chvíli chladným :D
Arabela (1980) (seriál)
Místy přeslazené, ale i přes svá léta má pořád svoje kouzlo.
Jak si zasloužit princeznu (1994)
Jedna z těch slabších pohádek, ale aspoň za tu písníčku.