Recenzie (109)
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
Bomba! Akční scény jako za starejch časů a hlášky, který budou známý ještě dlouho. "Rest in pieces."
Walking Dead (2010) (seriál)
Pilot mne velmi navnadil tento seriál sledovat, ale další díly už tak dobrý nejsou, ještě počkám pár epizod, zatím 4. EDIT: Ale jo, budu to sledovat. Sice bylo pár dílů, který mne vyloženě nudily, ale ty ostatní jsou většinou silný nadprůměr.
Hlavní zprávy (1997) (relácia)
Žádnej vlastní nápad, vše zkopírovaný od Novy, bohužel i to špatný. Navíc velmi podivné moderátorské dvojice.
Okresný prebor - Posledný zápas Pepika Hnátka (2012)
Skvělé doplnění seriálu a skvělý Krobot. Po hodně dlouhé době Česká komedie, u které se člověk necítí trapně.
Prebudím sa včera (2012)
Nebýt toho až moc harmonického konce a přehnaného product placementu, dal bych 5*. Mádl fakt super!
Bubo bubo (2011) (relácia)
Strašná nuda, asi nejhorší soutěžní pořad co jsem kdy viděl.
Muži v nádeji (2011)
Chtěl jsem dát 4*, jelikož jsem se bavil dobře, ale chybí mi myšlenka filmu. Je teda nevěra špatná nebo prospívající?
B*A*T*M*A*N (2011) (amatérsky film)
OMFG, OMFG a do třetice OMFG! Vůbec nechápu proč to tu je, proč to vzniklo a proč je někdo tak blbej, že to považuje za film. Du blejt velebnosti.
Tobruk (2008)
Nuda, škoda čekal jsem víc.
Plechová kavalerie (1979) (seriál)
Asi jsem divnej, ale mně se to docela líbilo.