Recenzie (392)
Taboo (2017) (seriál)
Mám to tak rád. Hmm...
Mezi světy (2018)
proč to hodnotí lidé, kteří to ani neviděli ?
Čierna hodina (2011)
2,5*
O 28 týždňov (2007)
Velmi špatné.
BLEACH (2018)
Příjemné a zábavné. Asijská produkce je hodně jiná a mě osobně se to velmi líbí a to včetně japonštiny. Vše mi přišlo velmi precizní a to jak zajímavý příběh, tak styl vyprávění.
Mandy: Kult pomsty (2018)
Vynikající od začátku do konce. Atmosféra velmi hutná, hudba takřka ideál a vynikající příběh. Nejsem fanoušek hororů, tady je to akorát. To vyprávění je strhující a pomáhají tomu i komiksové kousky.
Zatiaľ spolu, zatiaľ nažive (2010)
Decentní a velmi milá akční komedie.
Prekliate dedičstvo (2018)
Některé věci bych na vlastní oči vidět prostě neměl. Strašlivá vykonstruovaná debilita tzv. na entou. Asi hloupnu a stal se mě jednoduchý dí-vák. Chtěl bych být náročnější, ale raději ve výkonu s dívkou, než na co vydržím koukat. Za mě velké plnotučné NE. Herecké výkony skvělé.
Až na doraz (2014)
Pane bože, taková sračka. Vzepne se jen když už je jeho bezmoc opravdu opravdu trapná... Taková škoda.
Léto 84 (2018)
Trochu natažené, jinak ok.