Recenzie (537)
Creed (2015)
Prečo som dal slabé hodnotenie ? Toto všetku tu už bolo veľa krát. Stallone tu podal fakt diametrálne iný výkon ale to je tak všetko čo tu stojí za pozornosť. Zasa raz som sa presvedčil, že užívatelia top 10-20 ani zďaleka nie sú takí odborníci na film ako si o sebe myslia a ako klamlivo to tu majú demonštrovať ich falošné body...
Hacksaw Ridge: Zrodenie hrdinu (2016)
90% určite pozoruhodný príbeh veľmi profesionálne zvládnutý. Klobúk dole Mel Gibson. Ako režisér si ešte lepší ako herec !
Homár (2015)
suverénne najväčšia hovadina čo som videl za posledný pol rok.
Mlčanie (2016)
veľmi dlhé, miestami veľmi nudné a to znamená ..... veľmi dlhé :(
Dáma v zlatom (2015)
Výborný film o histórii jedného svetového obrazu.
Ako ty (2015)
Dosť desivé o nudnom živote. Stačí vidieť raz.
Bitka o Sevastopoľ (2015)
Výborné bojové a akčné scény, skvelá výpoveď doby... veľmi dobré 4+. Snáď sa to ale mohlo volať : Ostreľovač - Pavljučenková, alebo ,,Nezlomná" ako v originále, že ?! Áno je tam aj pátos, ale to k tomu patrí. Ešte si neodpustím odkaz pre: VERBALa - ty si proste blb, ktorému ide hlavne o to aby zaujal a šokoval.
Spojenci (2016)
Prvá polovina filmu značne nudná, potom sa rozbehne / veľmi prekvapivo / ale ... nemôžem si pomôcť ,,európsku históriu,, Američania nezvládajú natočiť ani zďaleka tak bravúrne ako svoju !. Brad Pitt veľmi priemerný ako väčšina jeho filmov v posledných rokoch. Proste nic moc pánové.
Účtovník (2016)
tento chlapík v posledných rokoch točí fakt skvelé filmy. 4+
Reportér (2012)
excelentný výkon od N.Kidman a M.McConaugheya . Výborne natočené. 4+