Recenzie (537)
Oppenheimer (2023)
… morálne obrovská dilema ❗️ Tzv. najväčší odborníci na fiml tu na csfd opäť preukázali svoje obmedzené a zaujaté vnímanie . Áno pre bežné publikum ťažko vnímateľný film / 90% ľudí v rôznych rovinách nechápe o čom sa tu rozpráva /. A predsa je to skvelé ❗️💣☢️
Top Gun: Maverick (2022)
Veľmi precenený film ❗️ Cruise sa tu snaží vyrovnať fyzičkou aj výzorom o 30 rokov mladším chlapom; veľmi trápne. Pozrieť raz a dosť.
Temný prípad (2014) (seriál)
I. séria 100%. McConaughey je úžasný charakterový herec. V II. sérii to bolo o niečo slabšie ale stále výborné 85%. II. sériu so zatiaľ nepozrel ... ani neviem prečo.
Mělas to vědět (2020) (seriál)
Výborne gradujúce. N.Kidman - čím staršia, tým lepšia !!!
Veľké malé klamstvá (2017) (seriál)
To čo zo začiatku vyzerá ako ženská filmová ,, záležitosť ,, sa v priebehu 2-3 častí vyvynie v skvelú sondu do americkej spoločnosti / nie len žien / vyžšej strednej vrstvy so skvele gradujúcou krimi zápletkou. Viaceré herečky tu podávajú výborné výkony / hlavne N.Kidman a R.Witherspoon by som vyzdvihol, v II. sérii aj M.Streep /. Po skončení I. série som si hovoril: však už bolo všetko vyslovené ! A ono nebolo. Aj II. séria ešte mala toho dosť čo ukázať. 90%
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Skvelé, autentická atmosféra, napätie gradujúce .... toto bolo veľmi príjemné prekvapenie.
Most (2011) (seriál)
Asi takto si predstavujem 100% krimi seriál. Neprekonateľné
Homeland - Zradca (2011) (seriál)
Jednoznačne najlepší špionážny seriál z môjho pohľadu !!! Trvrdý, krutý, asi najrealistickejší. Trojlístok Danes - Patinkin - Lewis podala skvelý výkon
Nanking Nanking (2009)
Život vojnového zajatca v najhoršej možnej variante. Utrpenie a smrť 😢 Film je to však pozoruhodný ale veľmi ťažký.
Goyove prízraky (2006)
Výborný Skaarsgard a fenomenálny Bardem. Mňa to bavilo perfektne..... vykreslenie inkvizície je mrazivé. Forman 👍