Recenzie (338)
Slovania - Muž bez mena (2021) (epizóda)
@marhoul, v podstate súhlasím s Tvojim komentom. A ohľadom Vašútovej slovenčiny, áno chlapec sa snažil, ale bolo to počuť. Ja som k tomu reagoval asi tak: sú to Slovania, bohvie s akým prízvukom sa v tej dobe hovorilo, možno bol on svojou slovenčinou bližšie k dobovej realite :-). K filmu, možno sú kostýmy chudobné vzhľadovo, nikoho ale nenapadlo, že práve také mohli by naozaj? Slovania bohatstvom neoplývali, v podstate boli radi že majú čo na seba hodiť.
Drive (2019)
neznášam bollywoodske filmy, polovicu filmu pretancujú a spievajú odrhováky, ďalšia štvrtina spomalené zábery alá reklama na kozmetiku.
Pevnost Šanghaj (2019)
pochoduj vpred, dozadu ani krok, cesta späť nemožná. Vojaci všetkých krajín spojte sa.
Asi se zblázním (2021)
nedokázal som to dopozerať, v dvoch tretinách filmu som to skončil.
Země na scestí (2019)
toto bol úlet
Bridgertonovi (2020) (seriál)
Asi starnem, mne sa to páčilo aj napriek historickej nekorektnosti. Aj keď prvý diel som niekoľkokrát ofrflal kým som ho dopozeral.
Papírový dům (Netflix verze) - Epizoda 5 (2017) (epizóda)
už sa začínam nudiť a to je 5 sérií?! Preboha o čom dokážu točiť päť sezón, toto nevydržím pozerať ani náhodou.
Půlnoční nebe (2020)
Toto bolo nemastné, neslané a motív imaginárnej "dievčiny" obohraný, viac menej očakávaný.
Bumblebee (2018)
Mohol by som sa rozpisovať o tom ako veľmi a čo mi vadilo, aké je to všetko nelogické, ale nechce sa mi ako vždy. Našťastie, dá sa to opísať jedným slovom: chujovina.
Opuštěné stavební projekty (2017) (seriál)
vyslovene neznášam keď všetko naťahujú, 10x opakujú to čo už povedali, načo chcú aby ešte aj dokumenty boli silou-mocou napínavé...