Recenzie (336)
John Wick 4 (2023)
Toto sa mi videlo už dosť časovo prepálené.
Ona - Schůzka (2020) (epizóda)
Toto som nedal, končím s prvou časťou.
Blesk Murali (2021)
Nedokázal som to dopozerať, v polovici koniec a nemienim sa k tomu vracať.
S nervama v koncích (2021) (seriál)
Viac únavné ako zábavné, drísty za drístami.
Nie je čas zomrieť (2021)
pár scén by som vystrihol, zbytočne naťahovali dĺžku filmu.
Dovolená na Marsu (2020)
Toto bolo strašné.
Taková moje láska (2021)
Jediné pozitívum filmu je pekné prostredie (a možno ešte herečka Lynn Gilmartin). Inak je to úbohé klišé romantického filmu.
Skylines (2020)
Tak toto bolo veľmi úbohé.
Xtremo (2021)
Nemôžem si pomôcť, hlavný hrdina mi výzorom veľmi pripomína Jona Cryera a to potom uberalo aj na vážnosti. Inak znova x-tá variácia na (takmer) osamelého hrdinu, ktorý sa mstí za vyvraždenie rodiny. Koľko krát som už toto videl a určite aj v zábavnejšej verzii.
Vincenzo - Episode 2 (2021) (epizóda)
A ako sa mi páčila prvá časť a hlavne pokým bol v Taliansku, tak sa mi už znepáčila časť druhá. Celé to je zmätené, tvorcovia ako keby nevedeli či chcú natočiť thriller alebo komédiu. Príliš roztrúsené, afektované, skončil som po druhej časti.