Recenzie (140)
Nutné k přežití (2006) (relácia)
Toughest guy ever!
Siworae (2000)
No řekněme, že mě tenhle snímek přiblížil ke korejským filmům. Teď už se jich stranit nehodlám. Tohle není přesně moje gusto, ale určitým způsobem mi to změnilo pohled právě na korejsou tvorbu.
Nindža zabijak (2009)
Další příklad toho, jak se dá potenciálně silný příběh zazdít. A to nejenom ubohými dialogy. Jediné co si zaslouží pozornost jsou akční scény.
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Že má tohle připomenout akční osmdesátkové trháky? Pchee, ani náhodou. Kroutím hlavou když vidím 81% zdejšího hodnocení.
Lietam v tom (2009)
Každý asi jednou přehodnotí některé své postoje. Rocker začne poslouchat Chopina, vegetariánovi zachutná maso, starý mládenec zatouží po rodině. Udělá je to šťastnými?
Bez mena (2009)
Urovnaný děj bez větších špiček. Celé to tak hezky plyne a vy si jen říkáte, že tohle přeci nemůže dopadnout dobře. Doporučuji na zamračený všední večer.
I Love You Phillip Morris (2009)
Všudypřítomný komediální nadhled zde jenom překáží. Tohle mělo být čistokrevné vážné drama.
Hranice života (2005)
Tohle je přesně moje gusto. Obrazová, zvuková, ale i hudební extáze doplněna o apel na dívákovu šedou kůru. Tohle je jeden ze snímků, u kterého se prostě nemůže konstatovat jediná správná pointa. I když mě samotnému přijde konec jasně rozuzlený, podle ostatních komentářu to zas tak jasné být nemusí. Velice silý zážitek ze stejné mísy jako Donnie Darko.
Kasandrin sen (2007)
Stále nemohu uvěřit, že je tohle drama od Allena.
Tobruk (2008)
Velice reálné, nicméně bez tempa a zápletky. Řemeslně bravurní.