Recenzie (140)
District 9 (2009)
Tohle je sci-fi v té nejsurovější podobě a to já prostě můžu. Víc takových filmů!!!
Bulšit (2001)
Kvalita žádná, trapně vykradeny stejné braky. Ale občas jsem se zasmál a o to asi šlo. 2*
Nehanební bastardi (2009)
Stačí nalepit na film jméno Tarantino a hned se v něm hledá stylový originál. Jenomže to nutně nezaručuje kvalitu, hloubku ani dobrý příběh. Tarantinovy dialogy miluju, ale v tomhle případě nestačily vyvážit tu řidkou kaši kolem. Jedno z největších zklamání.
Battle Royale (2000)
Vůbec nemusim asijské filmy. Tohle mi jen potvrdilo moji averzi k nim. Mnou zřejmě nepochopené.
Modrý blesk (1999)
Tři hvězdy dávam jen díky neuveřitelné mimice Martina Lawrence. Jeho grimasy mě prostě dostávají do kolen. Jinak béčková akční podívaná u které se nedá nic vyzdvyhnout.
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Jednié co mi zůstalo v mysli po tomhle filmu byla hudba a otázka, proč se tam sakra objevila Kateřina Neumannová.
Kult hákového kríža (1998)
Téma, které mě velice oslovuje. Špičkové herecké výkony. Bez hluhých míst ve kterých bych se stihnul nudit. Skvělý film. 90%
Zastaneš a neprežiješ 2 (2009)
Pořádná přeháňka nadupaná akcí se svižným střihem. 50%
X-Men: Wolverine (2009)
Nepromyšlené, nedotažené. Rozhodně nejslabší z řady X-menů.
Rýchlo a zbesilo 4 (2009)
A já na to chtěl jít do kina. No díky bohu za divx. Narozdíl od předchozích dílů téhlé benzínem prolíté série, tady nestojí za nic ani ty automobilové honičky. Slabé 2*