Recenzie (7 925)
Rašín (2018) (TV film)
"Tohle přece nemůže být boží vůle, nebo ano?" Rašín byl samozřejmě důležitou osobností české historie, ale tento film, z boží vůle, asi ne.
Ženich uvízl (1975) (TV film)
"Ale to je krtek, co děláte..." Vtipná malá televnizní komedie se spoustou našich známých herců.
Psie popoludnie (1975)
Opravdu povedná krimi dle reálného příběhu s parádním výkonem Al Pacina.
Agatha Christie's Poirot - Halloweensky večierok (2010) (epizóda)
Tentokrát průměr.
Maigret - Maigret a mŕtvy muž (2016) (epizóda)
Docela temná atmosféra této krimi, ale Holmes to přece jen není...
Sloní muž (1980)
"Já nejsem zvíře, já jsem lidská bytost!" Citlivý příběh, který se docela přesně drží popisu života reálné postavy konce 19. století. Lynch zde režíruje klasicky, alegorií je zde pouze pár.
Dívka (2012) (TV film)
Jiný pohled na mistra Hitchcocka. Ale můj jediný...byla to nuda.
Už je tu zas (2015)
"Mě se nikdy nezbavíte, jsem součástí vás všech!" Jasná satira, u které ale zprvu nebylo jasné, komu má "nahrávat". Polodokumentární režie a "dokumentární" dabing mne zde rozhodně nenadchnul, ale za ten závěr, který konečně uhodil hřebíček na hlavičku, dávám hvězdu navrch.
Zásnuby na dobu neurčitú (2012)
"Mám pocit, jako bych pil z pinďoura Čubaky..." A já mám pocit, že tahle romantická komedie není nic extra.
Blb a blbec (1994)
Myslím, že tahle ztřeštěná komedie určitě patří k těm lepším od Spencera a Hilla.