Recenzie (2 169)
Causa Králík (1979)
Příjemný film, s nepříjemným a pravdivým koncem....
Věra ´68 (2012)
Dokument, který mě dostal. Povinně promítat lidem, co zapomínají.....
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Pánu prstenů bylo vyčítáno, že v něm něco chybí (Vymetení Kraje, Tom Bombaldin). Hobbitovi je vyčítáno, že je v něm něco navíc. Vždyť to je ale právě to výborné. Dokreslí to celou ságu tak, jak to udělal sám Tolkien v Silmarionu. Pokud by to byl pouze kalkul, dostalo by se nám trilogie o průměrné délce dílu kolem dvou hodin a ne tři hodiny. Nejsem fanoušek, ale nenudil jsem se ani na okamžik. Filmu ubližuje srovnávání s Pánem prstenů. Naopak, každý kdo dal filmu tři hvězdy, měl by ho srovnat s jinými filmy, které takto ohodnotil. Je opravdu tak nepovedený? Je stejně kvalitní, jako Hněv Titánů? To asi těžko...
Super 8 (2011)
Odkazy jsou zřejmé, ale já už si ani nevzpomínám o čem to vlastně bylo
Dievča, ktoré koplo do osieho hniezda (2009)
A dostali na prdel. Konec zvrácené pohádky. Mě to bavilo.-..
Millennium (2010) (seriál)
Občas zdlouhavé. Film běží svižněji...
Neskrotná (2012)
Je to u mě tak na 70%. Rozhodl příběh, který nebyl tolik předvídatelný, jako u jiných "výchovných" pohádek....
Červený trpaslík - Zpátky na Zemi (2009) (séria)
Některé okamžiky jsou slabší, ale jinak stále nadprůměr...
Červený trpaslík - Série 10 (2012) (séria)
Ano lze se vrátit....
Rodinka (2011) (seriál)
Je to spíše nuda, než trapno. Výborní herci - špatné postavy...