Recenzie (1 687)
Nepohodlný (2005)
Meirelles naštěstí úplně nesklouzl do levné aktivistické agitky, Weisz a Fiennes hrají jako o život, ale přeci jen tomu něco chybí.
Medzi nebom a zemou (1993)
Asi nejslabší ze Stoneovi trilogie, ale nejosobnější ze všech.
Nebo (2002)
Záverečná pětiminutovka vizuálně dokonalá.
Zapadákov (1973)
Pomale plynoucí, ale nenudící. Sheen správně deanovský, Spacek mlaďoučky nevinná (možná prostinká), obrazově ne tak působivé jako pozdější Malickova tvorba, ale přesto dobré. - 70 %
Zlý poliš (2009)
Neznám původní verzi, ale mám pocit, že to nebylo potřeba remakovat. Cageovi jsem sice všechno věřil, ale celé to plyne odnikud nikam. Jen policajt, prostitutka a drogy + nějaký ten děj okolo. Vůbec mě to nezaujalo. - 60 %
Gajok (2004)
Nebýt to korejské, bylo by tu bezpochyby o řád nižší hodnocení. Ale když dáte hlavní roli opravdu sympatické asiatce (což se ve Státech stát nemůže, tam jim nechávají buď vedlejší role, nebo vedlejší role bitkařek kopajících tucty chlapů), tak se na to prostě díváte rádi. Možná trošku naivní kriminální zápletka, ale jako drama otce a dcery to funguje obstojně. P.S. Nechutná reklama na Kappu. - 70 %
Neriadená strela (2010)
Žádný odvaz typu Podfu(c)k se samozřejmě nekoná, ničím ani nepřekvapí, jen obstojně baví. - 60 %
Pineapple Express (2008)
Dvě hodiny se neskutečně vlekly, na komedii tam bylo málo skutečného humoru, navíc mě marihuana nikdy nebrala. - 50 %
J.F.K. (1991)
Spolu s Četou to nejlepší, co Stone natočil. A ani tomu moc neškodí dlouhá stopáž, nebo příliš zaujaté podání. - 80 %
Super (2010)
Nenechte se zmást nízkým hodnocením ;-) Není to tak cool jako Kick-Ass, ani s přesahem jako Defendor, je to prostě jen malý, dobrý film, který potěší sympatickou Ellen a k*revsky nerealistickým (i když jinak parádním) finále. - 70 %