Recenzie (566)
Bajkeri (2017)
Pro mnohé b-čkový český film, ale me bavil. Mám rad podobné české filmy, takže spokojenost. Hodnocení se pohybuje okolo cca 60% dle mého, tak ja něco málo přidám :-)
Blok 99 (2017)
Miluju filmy z vězeňského prostředí a tento rozhodne nezklamal. Akční az brutální hlavní postava láme kosti a zabijí, aby umožnil puštění své těhotné manželky z rukou dealerů. Kdo ma rád filmy z vězení, tak mohu jen doporučit, myslím, ze nezklame. 85%
Chůva na zabití (2017)
Chtel jsem dat slabé 2* ale nakonec ani to ne. Velká slabota...
Justice League (2017)
Byl jsem v kině a naprostá jedna velká nuda! Oproti třeba Thorovi nelze srovnávat. Never more!
Kruhy (2017)
Dešná sračka...20%
matka! (2017)
Pro me naprosto skvělá první půlka. Kdy vše bylo reálné a zajímavé. Byl jsem napnut a šrotovalo mi v hlavě 5*... Ale druhá půlka začala byt čím dál tím větší stupidita a hodnocení slo rázem hodně dolů.. Plný barák lidí, v domě naprostý chaos, dokonce i výbuchy v domě jako při válce a také policie se štíty v domě, která najednou se zjevila, tak stejně tak se ztratila... Nevím mě se druhá půlka absolutně nelíbila. Film celkově na zkouknutí dobrý, ale podruhé uz bych do něho nešel.. 60%
Thor: Ragnarok (2017)
Tak jsem byl zvědavý oproti jedničce co Thor ragnarok mi nabídne. Úvodní otukávání jsem tak jak u jedničce byl zvědavý jestli se to rozjede, což se stalo. Pak uz jsem tak jak u jedničky byl přikovaný na sedačce v kine a film si užil. Doporucuju. 90%
Víno nás spája (2017)
První půlka slušná, svižná, ale druhá půlka neskutečná nuda. Proto vic jak 2* nedám...
Aj dvaja sú rodina (2016)
Krásný film, který chytne za srdce. Pro všechny citlivé duše film doporucuju! 5*!
Kocúr Bob (2016)
Pěkný film o koucourovi a muži který si vydělává hraním na ulici. Film rozhodne zahřeje u srdce. 80 %