Recenzie (552)
Abeceda (1969) (študentský film)
Ej bý sí, ej bý sí...mě se tahle samoúčelná úchylárna prostě líbí a stojím si za tím, že část s prezentovaním písmenek tou slečnou v bílém na posteli je jedna z nejpodivnějíších a nejdepresivnějíších scén vůbec. A já rád depresivní podivnosti...
Ace Ventura: Zvierací detektív (1994)
Jim Carrey svýma ksichtama dělá film. Bez něj by to byla sračka :)
Acid House (1998)
Nadávky a vyprázdněnost pochybných individuí je na film hodně málo. Srovnávání s Trainspottingem je absolutně zcestný...
A Clockwork Orgy (1995)
Kdyby to viděl Stanley, tak by ho asi šlehlo. A nebo by se mu ukázala jiskřička v očičku a nechal by se ženskými drugy pohodlně obštastnit :D
Aftermath (1994)
Samoúčelnost
Agentky D.E.B.S. (2004)
Kdyby agentky neměli tak dokonalé křivky, tak tuhle sračku s chutí pošlu do odpadu...
Agent v ohrození (2009)
Dobrá akčňárna, ale od Mistra Loly, která běží o život jsem čekal víc...
Ako nikdy (2013)
Neštastný pokus o psychologické drama ...
Ako sa zbaviť priateľov a zostať úplne sám (2008)
Příjemná, inteligentní, oddychová komedie...
Ako som balil učiteľku (1998)
Tři a půl - jinak - tak jak to měl všechno Max na háku, bych chtěl mít taky ...