Obľúbené filmy (9)
Krstný otec (1972)
najlepší film ságy, dokonalosť sama...
Crash (2004)
Clerks 2: Muži za pultom (2006)
musíte vidieť, Kevin Smith bol naozaj vo forme, keď písal a točil tento film... môj obľúbený štýl humoru, a navyše sranda z Pána Prsteňov! :P
Posledný skaut (1991)
pre každého fanúšika akčných filmov povinnosť! hláškujúci willis nemá obdobu!!
Volavka (2002)
treba vidieť, osobný názor je ten, že ani hollywoodsky remake nie je tak kvaltine spracovaný ako tento klenot hongkongskej kinematografie...
Klopanie na nebeskú bránu (1997)
nemám vôbec rád nemeckú filmovú produkciu.. preto je asi dané aby práve tento film bol môj najobľúbenejší:D
Králi ro(c)ku (2006)
kto videl vie :D
Smrtonosná pasca (1988)
no prvý McClane, bez neho by to nešlo!!
Stiahni ma do pekla (2009)
samozrejme maximálne možné maximum! update: 6.10.2011: WHAT THE FUCK? 69%?? čo sa to deje s ľudmi?