Obľúbené filmy (10)
Gauneri (1992)
Vtedy v Amerike (1984)
Prekliaty ostrov (2010)
Krvavý diamant (2006)
Hotel Rwanda (2004)
Počiatok (2010)
Lepsi film za poslednich 17 let, tedy za cely muj zivot, sem snad ani nevidel.
Kasíno (1995)
DeNiro + Scorsese = neodolatelna kombinace ;)