Recenzie (231)
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Důstojný prequel. Už to neni tak epické, jak jsme byli zvyklí z PP, ale pořád baví. Gandalf, hudba a prostředí nostalgická:) Komu se líbil PP, tak ho toto nemůže zklamat.
Ten kto hulí, ten aj vie (2001)
jak název napoví, nejedná se o sofistikovanou komedii:D je to extrémně zábavný a vzbuzuje to v člověku chuťe na démony " rozjetej mejdan, pivo už v předsíni"
Con Air (1997)
od té doby, kdy letadlo přistálo v té poušti, to už byl jen přehled nelogické akce a špatné kamery
L. A. - Utajené skutočnosti (1997)
na 5* to prostě není :-) usual suspects je mnohem lepší a ten Spacey zde hraje druhé housle. Guy Pearce je nejlepší :)
Princ a pruďas (2011)
Neseděl mi tam akorát Damian Lewis, kterýho zbožňuju od band of brothers, jinak to byla skvělá zábava, mnoho vtipných scén, které se předtím v žádné jiné komedii neobjevily, originalita :)
Pán Popper a jeho tučniaky (2011)
Stárnoucí Jim Carrey s nestárnoucími schopnostmi :) skvěle fungující rodinný film pro milovníky zvířat :) 3 a půl *
Vo štvorici po opici 2 (2011)
nostalgická jízda která mnoho od prvního dílu neztratila :P
Útek zo Sibíri (2010)
něco mezi *** a **** :) výprava pěkná, a konec byl celkem dojemnej :) protikomunistickej filmeček
Mariňák (2005)
A ta akce mi tam prostě chyběla ! :P jinak skvěle vykreslený prostředí a situace, dobře natočené drama
Útek do divočiny (2007)
ohromně rozporuplný :X nemůžu si pomoct, nápad byl skvělý, časová linie výborně vymyšlená, magic bus .. ale něco tomu chybělo, hlavní hrdina si mě nezískal .. každopádně něco sem s z tohoto podivného filmu odnesl