Posledné recenzie (10)
James Bond: Skyfall (2012)
Nemozem si pomoct, Bonda som nikdy nemusel, zabaval som na tom ako je to prehnane este snad za komancov na ORF.Otocilo to az Casino Royal.To pre mna zostane navzdy Top. QoS slabsi, a Skyfall uplne slabucky...bez poriadnej akcie, bez korenia...
Prometheus (2012)
nic, nula, ani to so mnou nepohlo...strasne sklamanie, jedna hviezda za vizualizaciu. Absolutne zbytocny film o nicom.
Hra o trůny (2011) (seriál)
prva seria bola fantasticka.... je piata cast druhej serie a zacina to byt nuda, nic sa nedeje, postavy prichadzaju, odchazdaju a medzitym len vata....jednu hviezdu som musel ubrat, dufam ze sa to este rozbehne a budem ju tam moct vratit