Recenzie (1 169)
Salón Eliott - Epizoda 1 (1992) (epizóda)
Extra hvězda za pohled na Paříž.
Salón Eliott (1991) (seriál)
V 90. letech jsem byla nadšená. Dnes (2021) dávám 3* trochu ze sentimentu. Sice jsem to celé znovu odsledovala, ale spíš proto, abych se ujistila, že je tak. Po Panství Downton se to jeví jako opravdu chudý příbuzný, a to ve všech směrech - výprava, scénář, zápletky - nic z toho moc nepotěší, bohužel.
Listy pre Júliu (2010)
Božíčku to byl cajdák
Božie mlyny - Povraz (2021) (epizóda)
Přišlo mi to trochu parodicko-satirické a v zásadě zábavné.
Konec agenta W4C prostřednictvím psa pana Foustky (1967)
Tahle černobílá parodie na bondovky mě bohužel strašně nudila.
Všetky prachy sveta (2017)
Divnej rozcuckovanej začátek, ale po únosu který se stane není vůbec jasné jak, to nabere grády a je to pěkně napínavé
Vraždy podľa predlohy (1995)
Viděla jsem asi po 15 letech. Bylo to pořád strhující, i když jsem si pamatovala, který to byl.
Lúpež po taliansky (2003)
Svižný filmík o loupení zlata s prima honičkama. Zejména ta úvodní v Benátkách stojí za to, pustila jsem si ji 2x za sebou.
Najtemnejšia hodina (2017)
Sám o sobě film je za 3*, ta čtvrtá je za Oldmana
Králi hôr (2015)
Exteriéry super,za ty * navíc. Příběh sám o sobě strašně rozvleklý.