Posledné recenzie (71)
Červený trpaslík - Série 10 (2012) (séria)
Does not help, does not clean, will have sex with anything! :-D
Zahulíme, uvidíme 3: Vianočná jazda (2011)
Tak tohle už byla teda hodně drsná blbost, sem tam něco vtipného bylo, ale na předchozí díly to nemá. Tolik hnězd dávám jen proto, že k tématice filmu mám kladný vztah.
Skrat (2011)
Dívat se na to dá, když vypnete mozek, ale zhruba po deseti minutách po shlédnutí už vlastně nevíte o čem to bylo.