Recenzie (51)
Nabitá zbraň 1 (1993)
Misty se to pohybuje na hore misty dole ale fajn se u toho clovek nasmeje .... Dejte mi jmeno ! to by vam meli dat vasi rodice :-D
Majstri hrôzy (2005) (seriál)
no dpr zatnul jsem všechny zuby a dodíval jsem se na všechny dily, ale řeknu vam to bylo naprostý otřes ! Pro me nej díl byl asi 1x04Janifer ..........
Údolie tieňov (2002)
bajonety nasadit !
Mesto anjelov (1998)
Velice nudný film, pokaždé u toho usnu ... Nicolas tam furd chodí a čumí, chodí a čumí, chodí a čumí na Meg Ryan (tzv. nic nechodí a čumí déle) to je celý scénář a nechápu jak Město andělů muže mít 73% !?!
Kladivo na čarodějnice (1969)
Byla to hnusná doba ... tady jde jasně videt, že nexistuje ani bůh ani ďábel všechno je to jen a pouze v lidech ...
James Bond: Zlaté oko (1995)
nejlepší Bondovka ze všch dílů .... !
Krvavá hostina 3: Šťastný konec (2009)
no bylo tam par dobrých momentů ale musim dat max 1* .... kdo jsi ? ... před několika lety jsem byl syn svých rodičů .... předevčírem jen další oběť ... včera jsem se znovu narodil ... a dnes jsem ......... Jean-Claude Segal xD ... to mě zničilo :-D :-D ...
Krvavá hostina 2: Masakr (2008)
strašná blbost jedničce se to nevyrovná ni náhodou ...
Černé ovce (2006)
viděno na Brutalu v horror cinema a mužu říct že jsem se opravdu skvěle bavil ...
Krvavá hostina (2005)
fajn hororová oddychovka. Naprosto skvělé poznávaní postav to bych zaradil do věčinu seriálů :D např. : jmeno : Bozo, zaměstnání : nepravděpodobné, činnost měscky otrapa, co ho v životě čeká : do úsvitu bude mrtvý ... stručné výstižné ;) ... jinač špatný film to není je to fajn krvavé zabavné ... 3* ;)