Obľúbené filmy (10)
Absolvent (1967)
Zoolander (2001)
Tohle je prostě už srdcová záležitost, na kterou se vždy rád podívám a vždy se u ní pobavím, ač je to totální hovadina:)
Návrat do budúcnosti (1985)
Forrest Gump (1994)
Podraz (1973)
Já tyhle chlapíky prostě žeru :)
Klub bitkárov (1999)
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Nádherný film, vskutu úžasné herecké výkony těchto dvou chlapíků. Jeden z mých nejoblibenějších filmů. Ačkoliv nekončí happy endem, je dobře, že konec není moc zahraný na city, ale prostě tak, jak to k těm dvěma postavám pasuje - odlehčeně, bez velkého protahování.