Recenzie (152)
Nie je čas zomrieť (2021)
Hartiganův žebříček bondovek Daniela Craiga: Skyfall > Casino Royale > Spectre > Quantum of Solace > No Time to Die
Kto mi ide po krku (2021)
Angelina má zjevně nejlepší léta za sebou. Od té doby, co si natahala do baráku půlku Afriky, už i ty filmy za nic nestojí.
Špirála: Saw pokračuje (2021)
Stará láska nerezaví... Vlastně jsem od Spiral víc nečekal, takže ani nejsem nasranej. První pastička v metru je peckovní, ty ostatní už lehce zaostávaly a potřebovaly by dopilovat. Jakožto zdejší hororový expert, obzvlášť na všech 8 dílů kanadské série Saw, tudíž v žádném případě nemohu jít pod čtyři.
Armáda mrtvých (2021)
Kurevsky zábavné. S hladinkou v krvi ještě lepší. Je to smutné, ale zatím film roku.
Mortal Kombat (2021)
Kéž by se celý film vezl na vlně první desetiminutovky. Ty videoherní adaptace jsou stále prokleté. Čekal jsem erkovou turnajovku v aréně, a ne hodinu a půl obkecávaček okolo nějakého vnitřního a vnějšího světa, co nikoho nezajímá. A když se tam kdesi u garáže objevilo to čtyřruké digitální nemehlo, měl jsem pocit, že sleduju druhý Warcraft. Sub-Zero v podání Joe Taslima byl fajn, ale jinak nezájem.
Nikto (2021)
Po všech stránkách pouze nudná kopírka Johna Wicka. Bob Odenkirk na to nemá, a může se u toho tvářit, kouřit a chlastat jak chce. Soundtrack taky na hovno a nehodící se.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Osciluji mezi jednou a dvěma. Jenže když vidím ten nevkus ostatních, hned mám celkem jasno. Tohle bohužel není ani zábavně špatné.
Malé veci (2021)
Na Denzela slabý. Vše se narvalo už do traileru a Hancock prostě, jak se dalo čekat, neumí ničím překvapit... Tak aktuálně po třetím zhlédnutí zvedám hodnocení ještě o hvězdičku. Koukat na Washingtona a Leta by pro mě bylo zábavné, i kdyby třeba jen malovali pokoj. Vlastně komentář od uživatele "Tom Hardy" to perfektně vystihl, až na to, že z dvacet let staré Přísahy si vůbec nic nepamatuji, takže nemohu porovnávat.
Berlínští psi (2018) (seriál)
No tak to mi ho vyndej... Němci jsou v kriminálkách úplně jinde než my nebo Amíci, co jsou neustále připosraní se odvázat. Je tady všechno - náckové, gayové, nasraní Turci, manželské problémy, korupce ve fotbale, klany, drogy, šlapky, šukačky. A ta kamera! Sakra. A nezlobte se, ale Hakim Tarik-Amir je takový novodobý Tony Montana.
Ninja vs. predátor (2020)
Filmy Nicolase Cage už nevybírá Nicolas Cage, ale americký daňový úřad za obrovské dluhy, jaké se mu podařilo nasekat.