Posledné recenzie (7)
Predátori (2010)
Predátor i Predátor 2 se mi líbili víc, ale zase je to mnohem mnohem lepší než Alien Vs. Predator (o druhém díle nemluvě). Jen Adrien Brody na mě ve své roli působil trochu směšně.
Pod paľbou (2010)
Tomu filmu nelze po režijní, herecké, dějové i technické stránce prakticky nic vytknout, jen téma, které si vybral a které už má prošlé datum spotřeby. A to nejde ani o to, že jdete na film, jehož pointu znáte dopředu. Natočit politicky angažovaný film o odzbrojení Iráku by bylo zajímavější tak před pěti lety (trochu jako osud Vlasů...).
X-Men: Wolverine (2009)
Pokud jste četli comicsy, nesledujte tento film. Navíc na snímek, kde se velmi často bodá do lidí, obsahuje obdivuhodně málo krve (což lze omluvit pouze tím, že po zaplacení všech mizerných CG efektů jim na ni prostě nezbylo, nebo ratingem).