Recenzie (511)
Jastrabia žena (1985)
Pre mňa jeden z najlepších dobrodružno - romantických filmov aké som kedy videl.
Xena (1995) (seriál)
Perfektný seriál plný krásnych akčných lesbičiek :-)
Mr. Bean (1990) (seriál)
Awesome, unbelievable! (After 2 seasons)
Bratstvo neohrozených (2001) (seriál)
Takto si predstavujem dobre natočený seriál, ktorý nepotrebuje na vyrozprávanie jedného a toho istého 5 sérií. Všetko hodnotné sa zmestilo do 10 vynikajúcich častí. Pre mňa osobne seriálová jednička.
Quills - Perom markíza de Sade (2000)
Geoffrey Rush znovu v skvelej forme. Posledne som si pozrel aj jeho Agenta z Panamy a musím povedať, že sa stáva jedným z mojích najobľúbenejších hercov. Samozrejme Kate Winslet mu veľmi dobre sekunduje.
Jackie Brownová (1997)
Osobne si myslím, že sa jedná o najlepší Tarantinov film.
Piaty element (1997)
Až časom prichádzam na to, že tento film je naozaj niečo viac a zlatými písmenami sa zapísal do zoznamu najlepších akčných sci-fi všetkých čias. "Multipass Mutlipass" ;o)
Priepasť (1989)
Dalo by sa povedať, že čoho sa James Cameron chytí, to sa premení na zlato, alebo v tomto prípade na jeden z najlepších sci-fi snímkov 80-tych rokov. Priepasť nie je rozhodne krátky film, ale ja som sa pri ňom nikdy nenudil (a že som ho už videl najmenej 5-krát :) ). Cameron má veľký dar. Dokáže skvele zvoliť sympatické herecké obsadenie. Dej filmu si drží pevnú líniu s neustálym napätím, kde len občas dovolí divákovi vydýchnuť, aby ho znovu prinútil vtlačiť sa hlbšie do kresla a napäto sledovať márny boj posádky proti neznámemu nepriateľovi.
Vraždy v Midsomeri (1997) (seriál)
Prekvapujúco dobrý seriál, ktorý si dlhodobo držal vysokú kvalitu. Síce postupom času dochádzajú nápady, ale ešte aj tak sa dajú nájsť vysoko nadpriemerné časti (napr. 7 časť IX. série Midsomer Murders IX. - Last Year´s Model). Po zrelej úvahe úvahe zvyšujem na 5*, pretože z dosiaľ natočených serií by som kľudne vybral 20 vynikajúcich častí dosahujúcich kvalít legiend seriálového krimi žánru (Colombo, Slečna Marplová, Hercule Poirot).
Hviezdna pechota 2 (2004)
Po prvom pozretí som hodnotil ako odpad. ALE! Odvtedy sa mi podarilo zhliadnuť tento film ešte asi dvakrát a napriek slabším výkonom niektorých hercov v skutočnosti nejde až o taký brak. Oproti "Jednotke", sa jedná o film, ktorý nestavia na klasickom príbehu od Robert A. Heinleina plnom patriotických hesiel. Jedná sa o komornejší film s minimom hercov, kde je príbeh postavený viac na interakcii jednotlivých hrdinov ako na "zbesilej" streľbe. Príbeh je v celku dobre vygradovaný a nechýba aj niekoľko prekvapujúcich zvratov.