Recenzie (9)
Farma (2011) (relácia)
JohnnyB. - vyborny komentar.... zdielam tvoj nazor.
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
Pre mna osobne je tento film (rovnako ako vsetky potter filmy) celkom prijemnou vizualizaciou knihy - ale na knihu to proste nemaa:)) ti co necitali knihy, neviem neviem ci pochopia suvislosti..... a hlavne, je to iba PRVA CAST.....
Kuky se vrací (2010)
Tri hviezdičky za kreativitu a originalitu najmä čo sa týka bábok, tie boli skvelé...ale celkový dojem nuda. Bolo to milé, miestami..........ale to je asi tak všetko.
Zakázaná zóna (2010)
Mozem sa hrozne snazit najst v tom nieco uzastne...aj preto, lebo mam vztah k filmom, ktore su alternativne, alebo niecim ine, ale pri tomto sa jednoducho clovek iba HROZNE nudi. Lebo sa tam fakt nic nedeje.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Veľmi vtipný seriál....mám ho rada, bohužial piata séria je fakt o ničom, možno aj štvrtá...aj keď som im držala palce. Nemožem si pomôcť, mením hodnotenie, jedna hviezda musí ísť preč..............
Moje super úžasné šestnáctiny (2005) (seriál)
No sialene, ked toto sledujem nevychadzam z udivu z tej povrchnosti, tuposti a panovacnosti... Ale tak treba to brat s humorom, preto trocha nechapem toto vseobecne poburenie..
Doba ľadová 3 (2009)
Buck bol taký udatný, úplne ma očaril. )
Mučedníci (2008)
Mozno je to perfektne natocene, s vybornou hudbou a pod., u mna ale naplno prevazili moje absolutne znechutene pocity. Ta technicka stranka ma v druhej polovici filmu uz vobec nezaujimala, zelala som si len skory koniec. Nikdy viac.
Noc na zemi (1991)
Výborné. Mne osobne najviac sadol New York, Paríž a Helsinky (fínština je skvelý jazyk :))