Recenzie (146)
A.I. Umelá inteligencia (2001)
Závěr má ve skutečnosti do happy endu velice daleko, ale jeho didaktičnost podkopává sílu všeho, co do té doby film skrze roboty říká o lidech.
Anihilace (2018)
♪ Nothing but flowers ♪
Apokalypsa (1979)
"In the tropics one must before everything keep calm," píše se v Coppolou volně adaptovaný předloze, ale zkuste si to, když se jmenujete Benjamin Willard a proti proudu řeky vás táhnou síly přesahující celuloid.
Argo: Nebezpečný útek (2012)
K čemu snaha o autenticitu, když ji pak ohnou přes koleno?
Atramentové srdce (2008)
Sympatická premisa, sympaticky obsazená, nesympaticky rozmělněná scénářem, co se nejspíš sám ztratil v původní knize.
Avatar (2009)
To muselo dát práce.
Barry Lyndon (1975)
Hostina při svíčkách.
Barvy (1988)
The Wire: Early Years
Beetlejuice (1988)
A ghost with the most, babe.
Birdman (2014)
Prkna, co znamenají let.