Obľúbené seriály (10)
Kriminálka Las Vegas (2000)
Nejlepší seriál z kriminalistického postředí!
Las Vegas: Kasíno (2003)
Kriminálka New York (2004)
Smer juh (1994)
Jeden z mích nejoblíbenějších seriálů.Jinak souhlsím s Douglasem že po odchodu Davida Marciana to už nebylo ono.
M.A.S.H. (1972)
Skvělí seriál a skvělí Alan Alda.Velmi vyjímečný seriál.Dobré herecké výkony.Poslední díl sbohem,na rozloučenou a ámen.
Simpsonovci (1989)
Kriminálka Miami (2002)
Dr. House (2004)
Co dodat dost dobrej seriál.Hlavně Hugh Laurie ho zpestřuje svíma komediálníma hláškama a gesty.Opravdu dobrý seriál
Zákon a poriadok: Špeciálna jednotka (1999)
Poslední dobou mě tenhle seriál nijak začíná bavit.Celkem dobrý díly v nový sérii doporučuju se kouknout.
Volajú ma Earl (2005)
Nejlepší seriál posledních let