Recenzie (37)
Notting Hill (1999)
Pěkně propracovaný film, herci se skvěle hodí na své pozice a skvěle je hrají. Tento film je zábavný hlavně v první polovině, potom už se spíše "dodělává,, příběh. Pořád je to film, na který se dá koukat, není na něm nic přehraného ani nic utlačeného.
Šesť vrážd stačí, mamička (1994)
Hodně vtipný film, u kterého se nasmějete. Řadí se spíše ale do kategorie filmů, na které se člověk kouká když neví co by dělal nebo se chce jen zasmát, žádný pořádný příběh nečekejte a dořešenost detailů už vubec ne.
Million Dollar Baby (2004)
Tento film je absolutní špička. Vše pečlivě provedené, svoji pozici asi nejlépe hraje Morgan Freeman ale i Clint Eastwood. Tento film vyznavače kvalitních filmů chytí za srdce, hlavně nepustí.
Top Gear (1978) (relácia)
Některé díly jsou skvělé, ale některé příšerné. V české verzi je celkem nepovedený dabing.
Noc v Roxbury (1998)
Toto je fil, který nemá žádný pořádný příběh, kamera příšerná a vtipy nejsou vtipné.
Teletubbies (1997) (seriál)
Je mi líto, že někteří rodiče pouští dětem tento seriál. Je to snad nejhorší pořad pro děti jaký jsem kdy viděl. Tento pořad už měl mravnostní problémy, všichni v pořadu nosili kabelky a to podle jednoho Britského rodiče vede děti k homosexualitě, tento případ se dostal až před soud.
Transformers (2007)
Tento film na první pohled zaujme, na druhý už ne. Má bohužel, některé zábavné, některé nezábavné scény.
Autá (2006)
Povedený, dětský film který obsahuje spoutu zajímavých okamžiků, ale i povedenou kameru a režii.
Madagaskar 2: Útek do Afriky (2008)
Pokračování povedeného filmu, pěkně zpracovaný, slabší příběh a středně dobrá kamera- to je Madagaskar 2.
Rozpustený a vypustený (1984)
Tento snímek se opravdu povedl. Je vtipný, zajímavý a dá se na něj koukat téměř kdykoli. herci kteří hrají se do prostředí hodí.