Recenzie (138)
Evita (1996)
Viděno v 90. létech: na tomto muzikálu nejvíce oceňuji hudební stránku. Madonna i Banderas mi v tomto ohledu 100% vyhovovali. I ostatní složky díla jsou nadprůměrné, tak dávám 80%.
Přijela k nám pouť (1973)
Tu jednu hvězdu přidávám pouze z nostalgie, dneska by se mi to už asi nelíbilo. Film opravdu jenom pro děti.
Tridsať prípadov majora Zemana (1974) (seriál)
Musím to vysvětlit: viděl jsem to jako dítě, rodiče mi nevysvětlovali, že tam jsou lži jako prase a dneska bychom to pravým jménem nazvali "politicky nekorektní". Jasně, že to byla místama bolševická propaganda. Ale za filmařinu a místy výborně postihnutou atmosféru dávám 3*.
Vše, co jste kdy chtěli vědět o cestování v čase (2009)
Perfektní film pro fanoušky sci-fi (pokud si pod tím žánrem nepředstavujete střílečky z budoucnosti). Dobrý nápad, minimalistický scénář, dobré herecké výkony. Levnější produkce tu není na škodu. Doporučuji a dávám 90%.
Tankový prápor (1991)
Komentář dopisuji dodatečně. Mé dvě oblíbené vojenské knížky, Černí baroni a Tankový prapor, byly obě zfilmovány. Obě předlohy mám rád, i když jsou jiného žánru. Tankový prapor jako film se mi líbil o kus líp, hlavně se více držel předlohy a i atmosféru (dneska už naštěstí jen legendární) vystihl dobře. V podstatě všechny hlavní postavy byly obsazeny výborně, to se fakt povedlo. Hlavně za to dávám 90%.
Polárny expres (2004)
Škoda, další film, který je opravdu jenom pro malé děti. Efekty, pěkné vizuály, ale nějaký rozumný obsah, to moc ne.. Zlatý Pixar. Nebo Tim Burton.
Lotrando a Zubejda (1996)
Tenhle styl mi teda moc nesedí. TV produkce z toho úplně sálá, ty zpívánky jsou mi skoro protivné, oba hlavní hrdinové se na ty role vyloženě nehodili. Přidávám jednu * z patriotismu.. (poslední dobou jsem s dětma viděl Toy Story 3, Stardust a Charlie and the Chocolate Factory, tenhle kousek je fakt jiná váhová skupina, pardon)
Charlie a továreň na čokoládu (2005)
Známe poměrně dobře Dahlovu předlohu, takže jsem očekával bizarnosti a výstřednosti. A Burtonovo zpracování mne ani trošku nezklamalo, kouzelnou atmosférou jsme byli všichni fascinováni. Ty partie, které se od knížky odchylují (resp. jsou tam navíc) do příběhu velmi dobře zapadají! No a v neposlední řadě musím pochválit hlavní postavy, třeba Depp vystihl přesně charakter té zvláštní postavy! Kvůli dětem jsem to viděl poprvé v dabingu, ještě musím někdy vychutnat originální zvuk.. "This is the hospital for burned puppets - it's quite a recent development"
S dětmi na krku (2001) (seriál)
Po celé 1. sezóně nechávám 4*, tento seriál si je zaslouží. Zatím tam nebyly vyloženě slabé episody, většinou jsem se dost bavil. V podstatě všechny hlavní postavy jsou příjemné .. dobrý casting. Nesmíte teda být intolerantní a musíte chápat, že existuje něco jako katolická víra a "morálka". I když o tom je to jenom malinko.
Městečko Haven (2010) (seriál)
Opravuji po zhlédnutí dalších episod: jen některé jsou na hranici snesitelnosti (vycpaná zvířata), ostatní slušné. Atmosféra je však výborná. No a za sympatické hlavní hrdiny dám taky něco navíc. Pokud nesnesete mystery, tak se ale tomuto seriálu obloukem vyhněte.